افق

زکات خواندن وبلاگ، دادن فیدبک به نویسنده است! لطفا خواننده خاموش نباشید.

افق

زکات خواندن وبلاگ، دادن فیدبک به نویسنده است! لطفا خواننده خاموش نباشید.

پیک موتوری، دوستت دارم.

     همیشه تو زندگیم از موتور سواران (اعم از ویراژ دهنده و ندهنده) و مینی بوس (اعم از دود کننده و نکننده) متنفر بودم. اما امروز یک اتفاقی افتاد که مسیر زندگیم رو تغییر داد. البته نه به این شدت (از شما چه پنهون، من از بچگی عادت دارم غلو می کنم).  

   امروز فهمیدم موتوریها رو دوستشون دارم . اون هم نه یک کم، بلکه خیلی زیاد. به خصوص اگه پیک موتوری باشند. چون فقط این قشرِ زحمت کش هستند که کارهای نشدنی و راههای نرفتنی رو به طرفةُ العینی میروند و انجام می دهند و با دست پر و لب خندان برمی گردند.  

    امروز باز هم این نظریه به صورت یک سونامی ویرانگر و سهمگین به فکر و ذهنم هجوم آورد که:   "ای انسان، همانا هرچیزی که لازم نباشد، به صورت خود کار در سیستم حذف می شود."  

    به همین دلیل هم هست که مینی بوس ها و موتوری های ناز و دوست داشتنی با وجود همه ناله نفرین های بنده و شما دوستان دل سوخته و مارگزیده، همچنان با عشوه گری و طنازی به حیات پر برکت خودشون در خیابانها و بلکه هم در بیابانها ادامه می دهند و این احساسات پرتلاطم عاشقانه ما رو نسبت به خودشون به خاک و خون می کشند!  

فلذا، خواهر من، برادر من، خونت رو اینقدر کثیف نکن. حتما لازمند دیگه، لازم!  

راستی ویرگول هم پیدا شد. برای سلامتیش جمیعا صلوات!

نظرات 2 + ارسال نظر
هدا دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 16:13 http://www.biatulove.blogsky.com

سلام دوست عزیز

وبلاگ خیلی جالبی دارید ... بهتون تبریک می گم .... شروعتون خیلی خوبه .... ولی توی پست قبلی خیلی عصبانی بودینا !!!!

ولی برام جالبه توی این مدت فعالیتتون چطور از طریق وبلاگتون کسب درآمد نکردید !!!!!!

شما از طریق این وبلاگ می تونید درآمد خیلی خوبی داشته باشید

من با چند تا سایت خیلی خوب کار می کنم که بسیار معتبر هستند ... کار کردن با اونها هیچ ضرری نداره چون ثبت نامشون رایگانه و به ازای فعالیت شما بهتون پول هم می دن

اول از همه دو تا سایت کلیکی را به شما معرفی می کنم :

اولین سایتی که بهتون می گم اکسین ادزه که بسیار مشهور و قابل اعتماده و پیشنهاد می کنم که حتما داخلش عضو بشید ... لینکشم اینه :

http://www.oxinads.com/?i=17696

دومین سایت اسمش کلیک چی هست . در مورد این سایت باید بهتون بگم که خیلی بهتر از بقیه ی سایت های کلیکیه ... آخه تموم کلیک ها را ثبت می کنه و ۲۰۰۰ تومان هم هدیه ی عضویت داره !!!! پس بهتره همین الان عضو بشید و تبلیغاتش را توی وبلاگتون قرار بدید و از همین الان درآمد خوبی کسب کنید . اینم لینکش :

http://www.clickchi.com/index.php?refer=hodajan

خب حالا نوبت به یه سایت دیگه میرسه که اصلا لازم نیست تبلیغاتش را توی وبلاگ قرار بدید !!!!
یه سایت بسیار عالی و معتبر به اسم گرین هورس که توضیحات کاملش توی وبلاگم هست .... ثبت نامش کاملا رایگانه .... درسته که یه سایته خارجیه اما درآمد شما را به صورت چک به آدرس محل زندگی شما پست می کنه .... من به خیلی ها این سایت را پیشنهاد کردم و اونها عضوش هستن و بسیار راضین ... حالا بهتره خودتون برید توی وبلاگمو توضیحاتشو بخونید .... ضرر نداره :

http://www.biatulove.blogsky.com/1388/05/30/post-160

و حالا آخرین چیزی که می خوام بهتون بگم در مورد یک نوع کسب درآمد اینترنتی هست که از نظر من پر بازده ترین نوع کسب درآمد هست ... فقط کافیه روزانه ۲ تا ۳ ساعت با اینترنت کار کنید .... و با این مقدار کار بعد از دو ماه می تونید ماهیانه ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشید .... تعجب نکنید ... درآمد شما در ماههای اول در حدود ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان میشه اما در ماههای بعد به ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان هم میرسه ... من دارم ازش استفاده می کنم .... اینکه می گم واقعا حقیقت داره

به سایت زیر برید و خودتون بخونید :

http://www.cn3shop.com/?ref=hodajan

این سایت به شما یه بسته را معرفی می کنه ... ممکنه وقتی مطلبشو بخونید پیش خودتون بگید اینها همش کلکه یا غیر واقعیه ولی باید بهتون بگم که این طور نیست ... منم اولش با اکراه این بسته را گرفتم ولی با خوندنش متوجه شدم که کاملا حقیقت داره ... پس وقت را از دست ندید و از همین الان شروع کنید .

مطمئنم از طریق راههایی که بهتون گفتم می تونید درآمد فوق العاده ای را کسب کنید

منتظرتون هستم
به وبلاگ من هم سر بزنید . خوشحال میشم ... راستی ممنون میشم روی تبلیغاتم هم کلیک کنید .

موفق و پیروز باشید
با تشکر
هدا

زیبا چهارشنبه 20 آبان 1388 ساعت 22:49

فکرشو بکن که تو هوای شرجی جنوب > تو زمستون که مثل بهار جاهای دیگه هست > با کلاه ایمنی بر سر > موتور برانی و بدون هیچ دغدغه یی این ترانه را از ام.پی ۳ بشنوی > شیرین شیرینه یار... شیرین شیرینه یار . ...
ویرگول هم کشف نشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد