افق

زکات خواندن وبلاگ، دادن فیدبک به نویسنده است! لطفا خواننده خاموش نباشید.

افق

زکات خواندن وبلاگ، دادن فیدبک به نویسنده است! لطفا خواننده خاموش نباشید.

معجزهء Farm Frenzy

راستش در دوره کاری من در شرکت فعلی فقط یک بار رئیس از وجود کارمندانی مثل من و همکارانم به خودش بالید و عاشقانه نگاهمون کرد و مثل بچه های خودش دستی به سرو گوشمان کشید و تشویقمان کرد.

این قضیه درست مربوط به زمانی است که یکی از همکارانم یک بازی جدید کامپیوتری به نام Farm Frenzy وارد اتاق کرده بود که پس از دست به دست شدن فایل در کسری از ثانیه، با سرگرمی جدیدی که قضیه اش با دانه دادن به مرغها توی یک مزرعه شروع می شود و به خرید خوک و گاو شترمرغ و تولید محصولاتی نظیر گوشت و پنیر منجر می شود که در کل دقیقا مخصوص گروه سنی من و همکارانم است آشنا شدیم.

دردسرتان ندهم، قضیه از این قرار است که یک روز طرفهای ظهر، همان مواقعی که نهار چرب و چیلی خورده ای و خواب بر تو مستولی شده و پلک هریک از چشمانت وزنی برابر با وزن اجرام آسمانی پیدا کرده است، رئیس با اقتدار و شکوه وجلال و جبروت مخصوص یک مدیرکل با قدمهای استوار و چابک به قصد گرفتن مچ و البته حال کارمندان زیرکار در رو وارد اتاق شد و با دیدن صحنه حضور پرشور کارمندان پشت میز کار و چشمهای دوخته شده به مانیتور و کلیکهای پیاپی اشک شوق در چشمانش حلقه زد و با تمام وجود به کارمندانش افتخار کرد و با نگاه نوازشگرانه کارمندانش را مورد عنایت قرار داد و در پایان مراتب امتنان خود را ابراز نمود و خندان و بشکن زنان به سمت اتاق کارش روانه شد. 

نظرات 4 + ارسال نظر
رحیم چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 17:04 http://DLALL.TK

سلام دوست عزیز
وبلاگ تو دیدم خوشم آومد بهتره از وبلاگت واسه خودت کسب درآمد کنی خیلی ساده است
با عضویت در اینجا 5 هزار تومن جایزه میگیری و برای هر فروش پورسانت دریافت میکنی
http://93.org/42
وبا عضویت در اینجا بنر نمایش میدی و برای هر کلیک 500 تومن میگیری اینم خوبه
http://93.org/43
ببخشید که وقتتون رو گرفتم
هر سوالی بود در خدمتم

به ما هم یه سری بزن
این به خاطر توست

hossein چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 21:06 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

Get VPN چهارشنبه 30 تیر 1389 ساعت 21:19 http://www.getvpn.blogfa.com

سلام دوست من . وبلاگ فوق العاده ای داری . چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمگیرم : از فیلتر بودن سایت های مختلف خسته شدی ؟ یوتیوب واست فیلتره ؟ فیس بوک واست باز نمیشه ؟ توی گوگل به عنوان یک کاربر تحریم شده شناخته میشی ؟ به شما استفاده از سرویس "وی پی ان" رو معرفی میکنم . برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ من سر بزنید . موفق باشید

سمیه شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 12:53

خیلیییییییییی بامزه بود. الان دارم رئیستو تصور می کنم :)) لابد بعدشم از اون شکلاتایی که روی میزشه آورد و به همتون تعارف کرد. شایدم از اون شکلاتای مخصوصش که توی کمدشه و هر بار به من از اونا میده ;))) میدونی که منم هربار بخاطر همون شکلاتا هی میرم پیشش P:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد