افق

زکات خواندن وبلاگ، دادن فیدبک به نویسنده است! لطفا خواننده خاموش نباشید.

افق

زکات خواندن وبلاگ، دادن فیدبک به نویسنده است! لطفا خواننده خاموش نباشید.

نطلبیدنت رو عشق است!

   این اصطلاح رو شنیدین که میگن "امام رضا طلبیده"؟ حتما می دونین منظور کسی که این عبارت رو به کار می بره اینه که قضیه مشهد و زیارت یک دفعه ای جور شده و طرف بدون اینکه زیاد تقلا کنه برنامه زیارتش به اصطلاح ردیف شده.

   من تا حالا زیاد این قضیه رو جدی نگرفته بودم تا اینکه متوجه شدم انگار خواست امام رضا تو این قضیه خیلی دخیله. منظورم اون دخیل نیست ها. همین دخیله. 

   قضیه اینه که حدود یک ماهی هست که ما داریم برنامه ریزی ماموریت مشهد می کنیم. تا حالا چند بار بلیط گرفتیم اما امروز برای چندمین بار خبر رسید که ماموریت کنسل شده. راستش از شما چه پنهون من اصلا دل و دماغ مشهد رفتن رو نداشتم و چندین بار طی مذاکرات پنهانی با امام رضا بهش گفته بودم که : "ای امام رضا، ای ضامن آهو، ای قربونت برم که هرکی رو می طلبی زودی میاد پابوست، بیا و بی خیال ما شو و یه بار هم که شده خرق عادت کن و ما رو هیچ جوره نطلب که خداییش دل و دماغ و حال و حوصله مشهد اومدن نداریم. بعدا خودم یه جوری از خجالتت در میام" 

    این شد که هم ماموریت کلن کنسل شد، هم من ایمانم قوی تر شد! و هم فهمیدم امام رضا هم حساب و کتاب خوب سرش می شه و خلاصه اهل معامله و از اون بیشتر اهل دله!  

پی نوشت:به نظرم لحن پست به اندازه کافی گویا هست. لطفا بحث اعتقادات را وسط نکشید.

نظرات 5 + ارسال نظر
صمد دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 11:54 http://www.samaddaneshmand.blogsky.com

سلام

یعنی باید به اینچنین چیزهایی باور داشت
درست است که اعتقاد هر شخص برای خودش و این هم بسته به همان تجربه رخ داده اش در زمانی مشخص باشد اما به راستی چرا و چگونه باید ما باور به اینچنین اعنمالی داشته باشیم و از عقلانیت به دور؟

گیس طلا دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 13:02

نه دوست عزیز. تنها نویسنده وبلاگ خودم هستم

لولی وش مغموم جمعه 8 مرداد 1389 ساعت 14:17

سلام
اتفاقا منم از مشهد خوشم نمی یاد. چون هم شلوغه و هم یه مشت عرب ریختن اونجا و از جایی که من از عرب جماعت متنفرم دوست ندارم برم مشهد, ولی بد بختی گوشمونو می گیرن و می برن, مثله ی ما سر جبر و اجباره.

سهیلا شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 10:06

عزیز بیرون ازحصار سلام

پستی که نوشتی مثل همیشه دلنشین بود و زیبا .
حرف از نرفتن به ماموریت بود و از قضا ماموریت مشهد و هیچ کجای نوشته ات اعتقادات ریز و درشت و رنگارنگ آدم رو قلقلک نمیداد .

سمیه یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 14:38

حالا به خاطر نیت پاک قلبی تو امام رضا داره می طلبه اساسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد