افق

زکات خواندن وبلاگ، دادن فیدبک به نویسنده است! لطفا خواننده خاموش نباشید.

افق

زکات خواندن وبلاگ، دادن فیدبک به نویسنده است! لطفا خواننده خاموش نباشید.

کارت منو بدین برم. (بر وزن ترانه محبوب "نامزدمو بدین برم")

*بدینوسیله برای آخرین بار به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اخطار می کنم کارت سوخت مرا قبل از عید بدهد وگرنه هرچه دیده از چشم خودش دیده. 

*بدینوسیله به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام می دارم که کارت سوخت مرا زودتر به دستم برساند.

*بدینوسیله به آگاهی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی می رساند که اینجانب "بیرون از حصار" به کارت سوختم احتیاج مبرم دارم. لذا مقتضیست ترتیبی اتخاذ گردد تا در این خصوص اقدام لازم صورت گیرد. 

*بدینوسیله به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مراتب نیاز خود به کارت سوخت را اعلام می دارم. 

*بدینوسیله به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی  التماس می کنم کارت سوخت مرا بدهد.

*بدینوسیله به پای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی می افتم که به من کارت سوخت بدهد. 

*بدینوسیله به استحضار شرکت ملی پخش فراورده های نفتی می رسانم که: 

 ای شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، با هر زبونی بلد بودم گفتم، جون مادرت این کارت سوخت مار رو بده بیاد.

نظرات 2 + ارسال نظر
زیبا یکشنبه 1 فروردین 1389 ساعت 12:07

با سلام
احتراما به اطلاع میرساند> نظر به عدم کسب شرایط پروانه یی و صبور نبودن جنابعالی می بایست حد اقل تا پایان تعطیلات نوروز صبر کنید تا کارت سوختتان صادر شود.
ستاد کنترل امور . ناز و عشوه.
راستی فیش حقوقی و سند ملک را هم بفرست شاید نامزدت. ببخشید. کارتت را بدیم برییییییییی. !!!!

VIOLETTA یکشنبه 15 فروردین 1389 ساعت 09:45 http://www.nesvan.wordpress.com

کارتت رو گرفتی ؟باید شیرینی بدی...
بعدشم من چون کثیر الفیلتر شدم از شما عذر می خوام. ایشالله درست میشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد